Статистика |
---|
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0 |
|
09:53 ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ - РІВНИЙ ДОСТУП ДО ЯКІСНОЇ ОСВІТИ! |
ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ - РІВНИЙ ДОСТУП ДО ЯКІСНОЇ ОСВІТИ!
Питання інтеграції дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній простір є надзвичайно актуальним, особливо у контексті тих змін, які на сьогодні відбуваються в освіті. Кожна дитина, незалежно від своїх особливостей – фізичних, інтелектуальних, соціальних, емоційних чи мовних, повинна мати можливість реалізувати своє право на навчання в будь-якому типі освітнього закладу і отримати при цьому гідну та якісну освіту.
З метою підвищення ефективності інклюзивної освіти закладу в Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів 61 відбулося засідання педагогічної ради з теми «Інклюзивне навчання – рівний доступ до якісної освіти».
Під час наради розглядалися наступні питання:
• Інклюзивна освіта – рівний доступ до якісної освіти.
• Характеристика досягнень дітей із особливими освітніми потребами.
• Вчитель і асистент вчителя: ролі і відповідальність.
• Особливості роботи з дітьми з ООП.
• Оцінювання навчальних досягнень учнів у класі з інклюзивним навчанням.
• Сучасні стратегії, підходи, механізми роботи в класах з інклюзивною формою навчання.
• Особливості побудови роботи з батьками дітей із особливими освітніми потребами в процесі психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП в закладі освіти.
Директор, Олена Галітська, звернула увагу колег, що сьогодні питання інклюзивного навчання може торкнутися кожного освітнього закладу, а тому весь педагогічний колектив школи повинен знати, що головне завдання – це створити належні умови, щоб дитина відчувала себе рівною серед рівних, бо це також є пріоритетом Нової української школи.
Під час наради асистенти вчителів детально ознайомили колег з нормативними документами, які регулюють інклюзивну освіту та наголосили на особливостях роботи дітей з особливими потребами. У ході цікавого і продуктивного спілкування учасники поділилися напрацьованим досвідом роботи з особливими дітьми та переглянули презентації вчителів-асистентів.
Педрада пройшла цікаво та плідно, кожний зміг отримали можливість поповнити свої професійні компетенції, взяти для себе щось важливе та корисне.
Як підсумок, ми прийшли до спільного висновку: наше головне завдання – допомогти таким учням стати успішними. А шлях до успіху ми вбачаємо у поєднанні батьківської любові, терпінні та вірі в свою дитину з одного боку, і систематичній співпраці з педагогами та спеціалістами, з іншого. Питання інклюзії і надалі залишається відкритим, адже щоб отримати найефективніший результат і досвід роботи потрібно попрацювати не один рік і отримати цінну практику.
|
Переглядів: 222
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|